Látta már ...
GLS csomagpont
Ki van még itt
Jelenleg 64 vendég és 
1 vásárló 
nézelődik nálunk.
Társoldalaink
Juhar Vendégház

Nyereményfigyelõ

Reklamáció és jótállás


Garancia

Törvény által javasolt garanciát adunk minden termékre, az átadástól számított 12 hónapig - kivéve, ha a beszállító ennél hosszabb idejű garanciát vállal. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, ezért külön jótállási jegyet nem adunk.

A szerződés tárgya

A vásárolt termék jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatod meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. Megrendelésed akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazoljuk. Ez - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 48 órán belül megtörténik. A közvetlenül a megrendelés leadása után kézhez kapott e-mail automatikusan generált és tájékoztató jellegű, nem minősül a rendelés megerősítésének! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár ill. engedményes ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Visszavásárlási garancia - Hibás termékek cseréje

Amennyiben bármilyen sérülést találsz a csomagon, a futár köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, kérjük, okvetlen hívd fel Vevőszolgálatunkat, azonnal orvosoljuk a hibát! Kérjük, hogy a számlát vagy másolatát őrizd meg, mert a garancia leggyorsabban ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, tehát sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, vagy a garancia érvényességi ideje alatt bármilyen hiba jelentkezik, email-ben vagy telefonon jelezd felénk a problémát. Ügyfélszolgálatunk válasza után, juttasd vissza áruházunknak a hibás/sérült árut. Amint ez megérkezik, a terméket szakértői bevizsgálásra küldjük. Az eredmény után tudjuk eldönteni, hogy kicseréljük egy másikra vagy átvesszük javításra. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk. A hibás árut azonban neked kell hozzánk visszajuttatnod saját költségeden! Természetesen, ha a szakértői vizsgálat megállapítja, hogy a termék valóban hibás volt a kiszállítás napján, 990 Ft szállítási díjat visszautalunk bankszámlaszámodra.

Címünk: Auto-Trade ' 91 Kft. 3100 Salgótarján, Szérűskert út 120. Szviták Olivér részére

A vásárolt termék elveszíti a szavatosságát:

-          nem rendeltetésszerű használat,
-          szakszerűtlen ápolás, tisztítás,
-          szakadás, rongálás,
-          szavatossági idő alatt nem a kereskedő által történő, szakszerűtlen javítás esetében.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban, a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV.21) korm. rendeletben az irányadóak.

Hová fordulhat panaszával a fogyasztó?

Cégünk minden esetben arra törekszik, hogy megoldást találjon ügyfeleink esetleges problémáira. Amennyiben mégis úgy érzed, hogy nem megfelelően lett kezelve az adott ügy, kérlek olvasd el az alábbi tájékoztatást, melyben megtalálod, hogy hová fordulhatsz panaszoddal.

2016. december 31-i hatállyal megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-jétől panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Az illetékes kormányhivatalok listáját itt találod meg!

Észrevétellel, panasszal élhetsz:

Salgótarjáni Járási Hivatal Műszaki
Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi
Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Telefon: (32) 511-116

Polgármesteri Hivatal Jegyzője
3100 Salgótarján, Múzeum tér 1.
Telefon: (32) 417-255

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
1088 Budapest, József krt. 6.
1428 Budapest, Pf. 44.

Nógrád Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelőség 
3100 Salgótarján Karancs út 54.
Telefon: (32) 521-291


Nyelvek
Magyar  English  German  
   
Kedves Vásárlónk!
Webáruházunkban fizethetsz Forint vagy Euro alapon is. Áraink az ÁFA összegét tartalmazzák (bruttó árak).
Gyártó
Közösségi oldalaink