Látta már ...
GLS csomagpont
Ki van még itt
Jelenleg 68 vendég és 
1 vásárló 
nézelődik nálunk.
Ferrari női mellény Scuderia 2015, fekete
Ferrari női mellény Scuderia 2015, fekete
23,990 Ft  21,490 Ft
Engedmény: 10.42%
Társoldalaink
Juhar Vendégház

Nyereményfigyelõ

ÁSZF letöltése


Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Az originalstore.hu  webáruház böngészésével és használatával tudomásul veszed a honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési és felhasználási feltételeket, az adatkezelési feltételeket és azokat magadra nézve kötelezőnek ismered el, és minden pontjával egyetértesz.

Kérlek, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vedd igénybe a szolgáltatásainkat, ha minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek  tekinted magadra nézve. Tudomásul veszed, hogy bármely termék megrendelése esetén a  jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után.

Jelen dokumentum elektronikus formában kerül megkötésre,  nem kerül iktatásra,  de PDF formátumban letölthető és kinyomtatható. Magatartási kódexre nem utal. - ÁSZF LETÖLTÉSE -



I. Az üzemeltető adatai

Cégnév: Auto-Trade '91 Kft.

Székhely: 3100 Salgótarján, Szérűskert út 120.

Postai cím: 3100 Salgótarján, Szérűskert út 120.

Adószám: 12578144-2-12

Közösségi adószám: HU 12578144

Cégjegyzékszám: Cg. 12-09-003603

A céget bejegyezte: Balassagyarmati Törvényszék Cégbírósága
 Cím: 2660 Balassagyarmat, Köztársaság tér 4.
 Központi telefonszám: +36-35-501-200
 Telefax: +36-35-501-215

A működési engedélyt kiadta: St. Megyei Jogú Város Jegyzője
 Cím: 3100 Salgótarján, Múzeum tér 1.
 Központi telefonszám: +36-32-417-255
 Telefax: +36-32-314-915


Számlavezető bank: CIB Bank Zrt. Salgótarjáni fiók
Cím: 3100 Salgótarján, Rákóczi út 1-9.

HUF Bankszámlaszám: 10700220 - 24280701 - 51100005

HUF IBAN formátum: HU33 10700220 24280701 51100005

EUR Bankszámlaszám: 10700220 - 24280701 - 50000005

EUR IBAN formátum: HU88 1070 0220 2428 0701 5000 0005

SWIFT kód: CIBHHUHB


E-mail cím: autotrade91@autosbolt.net

Telefon: +36 30 514 4376

Kapcsolattartó: Szviták Olivér

Szerződés nyelve: magyar

Tárhelyszolgáltató: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
 Cím: 1144 Budapest, Ormánság u. 4/A. X. em. 241.
 E-mail: support@tarhely.eu
 Telefon: +36 1 789 2 789



II. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház   elsősorban autós ajándéktárgy, modell autó, és divatáru termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek a legtöbb esetben 100% valós fotók, néhány esetben azonban csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek. Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát tartalmazzák. A házhoz-szállítás költségét viszont nem. A szállítási módokat és díjakat a webshop rendszer értelemszerűen felkínálja regisztráció után, a vásárlási folyamat közben.

Az árvoltozás jogát fenntartjuk! Árváltozás vagy árelírás esetén természetesen a csomag kiküldése előtt ügyfeleinket tájékoztatjuk, hogy a megrendelt termék ára megváltozott. Ezután a vevő eldöntheti, hogy a megváltozott áron is kéri a termék kiszállítását, vagy töröltetni szeretné a megrendelését.



III. Vásárlás - rendelés -  fizetés menete

Vásárlási módok

1. Regisztráció után leadott megrendelés
A rendelés akkor tekinthető sikeresnek, ha a rendszer kiírta a megrendelés számát! Ezután egy automatikus visszaigazoló e-mail kerül kiküldésre. Legvégül pedig az ügyfélszolgálatunk által küldött levélben lesz megtalálható minden fontos információ! pl: kiszállítás napja

2. E-mailben leadott rendelés autotrade91@autosbolt.net
Mindenféleképp tartalmaznia kell a megrendelő e-mail-nek a pontos szállítási és számlázási címet, telefonos elérhetőséget, választott fizetési módot, a megrendelni kívánt termék cikkszámát és darabszámát. Amennyiben 48 órán belül nem kapsz rendelés visszaigazoló e-mailt, előfordulhat, hogy meg sem kaptuk az üzeneted. Mielőtt jeleznéd ezt felénk kérlek tekintsd meg a levélszemét mappád. Előfordulhat ugyanis, hogy válaszlevelünket spamnak érzékelte a levelező rendszered.

3. Telefonon leadott rendelés  +3630 514 4376
Hívható: hétköznaponként 07:45 - 18:00-ig. Amennyiben nem tudjuk valamilyen oknál fogva felvenni a telefont, még aznap, de legkésőbb másnap visszahívjuk ügyfeleinket. Rejtett számok esetében természetesen ez nem lehetséges.

4. Személyes átvétel
Az interneten keresztül megvásárolt terméket a következő munkanapon 13 ó-tól lehet csak átvenni a cégünk alkatrész üzletében, ami nem azonos a webáruházunk raktár helyiségével. Nem lehet a raktárban vásárolni, nézelődni, hiszen ott nincs lehetőség fizetésre és számlaadásra. Ez egy webshop ami csomagküldésre épül.

Alkatrészbolt címe: 3100 Salgótarján, Szérűskert út 120.
Nyitvatartása: H-P: 8:00 - 17:00   SZ: ZÁRVA   V: ZÁRVA


Vásárlási információk

Webáruházunk interneten keresztül a nap 24 órájában várja megrendelésed, ám ha úgy érzed, nem boldogulsz, hétköznap munkaidőben telefonon is felvesszük a rendelést. Fizethetsz bankkártyával, banki előreutalással, illetve a csomag átvételekor készpénzzel. Személyes átvételkor vevőszolgálatunkon készpénz mellett akár bankkártyával is.

Regisztrációdat bármikor elvégezheted a jobb felső sarokban található "Regisztráció" gombra kattintva. Az adataid megadása után kattints a "Jóváhagy" gombra. Máris kezdheted a vásárlást. Amennyiben úgy döntesz, hogy egy másik alkalommal fogsz vásárolni, természetesen nem kell újra regisztrálni. A "Belépek" gombra kattintva a visszatérő vásárló résznél írhatod be a regisztrációkor megadott e-mail címed és jelszavad.

A megrendelési folyamat legvégén kattints a megrendelés megerősítése gombra. Ha ezt nem teszed meg, nem fogjuk megkapni a megrendelésed. Amennyiben mindent jól csináltál, kapni fogsz egy rendelésszámot, és egy azonnali, automatikus rendelés visszaigazoló e-mailt is.

Regisztrációnál ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ha elrontottál valamilyen adatot, természetesen saját magad is elvégezheted annak javítását a webáruházban található "Adataim" menüpontnál. Az adatokat csak egyszer kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezned.



IV. Házhozszállítás Magyarország területén

MPL - Magyar Posta Logisztika

Cégünk a megrendelt termékek házhoz szállítását szerződéses partnerével, az MPL igénybevételével oldja meg. Fontos! Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írd alá, ha a csomagot tételesen ellenőrizted, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

20 000 Ft feletti vásárlás esetén 0 Ft a szállítási költség!

Az azonnal szállítható termékek a legtöbb esetben már a rendelést követő napon kiszállításra kerülnek. A rendelhető termékek esetén 1-8 hét is lehet a megrendelés teljesítése. Mivel cégünk is több beszállítóval áll kapcsolatban, igen ritka, de előfordulhat, hogy valamely beszállítónknál hiány merül fel az általad megrendelt termék(ek)ből. Ezt e-mailben jelezni fogjuk.



Szállítási információ kérés esetén:
MPL ügyfélszolgálat: 06-1-767-8272

A csomagszám segítségével érdeklődhetsz a fenti telefonszámon, hogy pontosan hol tart a csomagod.



A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ám általában délelőtt érkezik a futár, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba célszerű minden olyan információt beírni, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

Az alábbi szállítási díjak kizárólag Magyarország területére érvényesek. Külföldi kézbesítési cím esetén a webshop rendszerünk fogja mutatni az adott országba történő szállítási költséget.

Szállítás utánvéttel
Küldemény tömege (kg) Szállítási és csomagolási díj (Ft)

0 - 2: 1390
2,05 - 5: 1490
5,05 - 10: 1590
10,05 - 20: 1790
20,05 - 30: 1990

Szállítás banki előreutalás vagy kártyás fizetés esetén
Küldemény tömege (kg) Szállítási és csomagolási díj (Ft)

0 - 2: 990
2,05 - 5: 1200
5,05 - 10: 1300
10,05 - 20: 1400
20,05 - 30: 1690

GLS Hungary futárszolgálat

Cégünk a megrendelt termékek házhoz szállítását szerződéses partnerével, a GLS Hungary futárszolgálat igénybevételével oldja meg. Fontos! Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írd alá, ha a csomagot tételesen ellenőrizted, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

20 000 Ft feletti vásárlás esetén 0 Ft a szállítási költség!

Az azonnal szállítható termékek a legtöbb esetben már a rendelést követő napon kiszállításra kerülnek. A rendelhető termékek esetén 1-8 hét is lehet a megrendelés teljesítése. Mivel cégünk is több beszállítóval áll kapcsolatban, igen ritka, de előfordulhat, hogy valamely beszállítónknál hiány merül fel az általad megrendelt termék(ek)ből. Ezt e-mailben jelezni fogjuk.



Szállítási információ kérés esetén:
GLS ügyfélszolgálat: (+361) 802 0265

A csomagszám segítségével érdeklődhetsz a fenti telefonszámon, hogy pontosan hol tart a csomagod.



A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ám általában délelőtt érkezik a futár, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba célszerű minden olyan információt beírni, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

Az alábbi szállítási díjak kizárólag Magyarország területére érvényesek. Külföldi kézbesítési cím esetén a webshop rendszerünk fogja mutatni az adott országba történő szállítási költséget.

Szállítás utánvéttel
Küldemény tömege (kg) Szállítási és csomagolási díj (Ft)

0 - 2: 1390
2,05 - 5: 1490
5,05 - 10: 1590
10,05 - 20: 1790
20,05 - 30: 1990

Szállítás banki előreutalás vagy kártyás fizetés esetén
Küldemény tömege (kg) Szállítási és csomagolási díj (Ft)

0 - 2:990
2,05 - 5: 1200
5,05 - 10: 1300
10,05 - 20: 1400
20,05 - 30: 1690

DPD futárszolgálat

Cégünk a megrendelt termékek házhoz szállítását szerződéses partnerével, a DPD futárszolgálat igénybevételével oldja meg. Fontos! Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írd alá, ha a csomagot tételesen ellenőrizted, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

20 000 Ft feletti vásárlás esetén 0 Ft a szállítási költség!

Az azonnal szállítható termékek a legtöbb esetben már a rendelést követő napon kiszállításra kerülnek. A rendelhető termékek esetén 1-8 hét is lehet a megrendelés teljesítése. Mivel cégünk is több beszállítóval áll kapcsolatban, igen ritka, de előfordulhat, hogy valamely beszállítónknál hiány merül fel az általad megrendelt termék(ek)ből. Ezt e-mailben jelezni fogjuk.



Szállítási információ kérés esetén:
DPD ügyfélszolgálat: (+361) 501 6204

A csomagszám segítségével érdeklődhetsz a fenti telefonszámon, hogy pontosan hol tart a csomagod.



A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 8 és 17 óra között történik, ám általában délelőtt érkezik a futár, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot (például munkahely). Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy. Az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba célszerű minden olyan információt beírni, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

Az alábbi szállítási díjak kizárólag Magyarország területére érvényesek. Külföldi kézbesítési cím esetén a webshop rendszerünk fogja mutatni az adott országba történő szállítási költséget.

Szállítás utánvéttel
Küldemény tömege (kg) Szállítási és csomagolási díj (Ft)

0 - 2: 1390
2,05 - 5: 1490
5,05 - 10: 1590
10,05 - 20: 1790
20,05 - 30: 1990

Szállítás banki előreutalás vagy kártyás fizetés esetén
Küldemény tömege (kg) Szállítási és csomagolási díj (Ft)

0 - 2: 990
2,05 - 5: 1200
5,05 - 10: 1300
10,05 - 20: 1400
20,05 - 30: 1690



V. Házhozszállítás külföldre

Nemzetközi rendelési információk

Kedves külföldi vásárlónk!
 
Amennyiben vásárolni szeretnél webáruházunkban, kérlek regisztrálj! A rendszer automatikusan mutatni fogja a szállítási költséget. Többféle szállítási mód közül választhatsz, pl. GLS/FedEx, DPD, EMS, vagy a lassabb, de jóval olcsóbb postai küldemény. Fizetési módok: banki előreutalás vagy internetes kártyás fizetés. Több, mint 150 országba tudunk csomagot küldeni.
 
Kellemes böngészést és vásárlást kívánunk!

OriginalStore.hu csapata


Az alábbi információ kizárólag az Európai Unión kívüli országokra vonatkozik!

Minden ország maga határozza meg a vám-, és adószabályait, melyről nincsen részletes információnk. A vételáron és szállítási díjon felül a vevő viseli az esetleges vám, illeték, és adó költségét is.



VI. Reklamáció és jótállás

Garancia

Törvény által javasolt garanciát adunk minden termékre, az átadástól számított 12 hónapig - kivéve, ha a beszállító ennél hosszabb idejű garanciát vállal. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, ezért külön jótállási jegyet nem adunk.

A szerződés tárgya

A vásárolt termék jellemzőit a konkrét árucikk információs oldalából tudhatod meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. Megrendelésed akkor lép életbe, ha azt e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazoljuk. Ez - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 48 órán belül megtörténik. A közvetlenül a megrendelés leadása után kézhez kapott e-mail automatikusan generált és tájékoztató jellegű, nem minősül a rendelés megerősítésének! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár ill. engedményes ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

Visszavásárlási garancia - Hibás termékek cseréje

Amennyiben bármilyen sérülést találsz a csomagon, a futár köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított tételek között, kérjük, okvetlen hívd fel Vevőszolgálatunkat, azonnal orvosoljuk a hibát! Kérjük, hogy a számlát vagy másolatát őrizd meg, mert a garancia leggyorsabban ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, tehát sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, vagy a garancia érvényességi ideje alatt bármilyen hiba jelentkezik, email-ben vagy telefonon jelezd felénk a problémát. Ügyfélszolgálatunk válasza után, juttasd vissza áruházunknak a hibás/sérült árut. Amint ez megérkezik, a terméket szakértői bevizsgálásra küldjük. Az eredmény után tudjuk eldönteni, hogy kicseréljük egy másikra vagy átvesszük javításra. A javított termék vagy cseretermék újbóli szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk. A hibás árut azonban neked kell hozzánk visszajuttatnod saját költségeden! Természetesen, ha a szakértői vizsgálat megállapítja, hogy a termék valóban hibás volt a kiszállítás napján, 990 Ft szállítási díjat visszautalunk bankszámlaszámodra.

Címünk: Auto-Trade ' 91 Kft. 3100 Salgótarján, Szérűskert út 120. Szviták Olivér részére

A vásárolt termék elveszíti a szavatosságát:

-          nem rendeltetésszerű használat,
-          szakszerűtlen ápolás, tisztítás,
-          szakadás, rongálás,
-          szavatossági idő alatt nem a kereskedő által történő, szakszerűtlen javítás esetében.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban, a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV.21) korm. rendeletben az irányadóak.

Hová fordulhat panaszával a fogyasztó?

Cégünk minden esetben arra törekszik, hogy megoldást találjon ügyfeleink esetleges problémáira. Amennyiben mégis úgy érzed, hogy nem megfelelően lett kezelve az adott ügy, kérlek olvasd el az alábbi tájékoztatást, melyben megtalálod, hogy hová fordulhatsz panaszoddal.

2016. december 31-i hatállyal megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-jétől panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak.

Az illetékes kormányhivatalok listáját itt találod meg!

Észrevétellel, panasszal élhetsz:

Salgótarjáni Járási Hivatal Műszaki
Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi
Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
3100 Salgótarján, Mérleg út 2.
Telefon: (32) 511-116

Polgármesteri Hivatal Jegyzője
3100 Salgótarján, Múzeum tér 1.
Telefon: (32) 417-255

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztálya
1088 Budapest, József krt. 6.
1428 Budapest, Pf. 44.

Nógrád Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelőség 
3100 Salgótarján Karancs út 54.
Telefon: (32) 521-291



VII. Az elállás joga

Megrendelésed során élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszésed és visszaküldöd a kézhez vételtől számított 14 napon belül, áruházunk visszafizeti a csomag árát. Ilyen esetben semmi más dolgod nincs, mint jelezni ügyfélszolgálatunknak a döntésedet, és visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a csomag árát (A termék árát, és a szállítási költséget is megtérítjük).

Kérlek, segítsd munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontottad a termék csomagolását, akkor ügyelj arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Tudnod kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díj minden esetben a vevőt terheli! A csomag átvételének megtagadása tehát nem egyenlő az elállási joggal, hiszen ebben az esetben nem lett jelezve semmilyen formában az elállási szándékod, ráadásul dupla kárt okozol cégünknek. (eredeti szállítási díj, valamint a visszajuttatás költsége) 

Elállási jog jelzése

Kétféleképpen is jelezheted elállási szándékod.

1. Telefonos ügyfélszolgálatunknak jelzed, hogy élni szeretnél az elállás jogával.

2. E-mailben jelzed, hogy élni szeretnél az elállás jogával. Ez esetben meg kell várnod, míg visszaigazoljuk kérésed. Amennyiben nem kaptál visszajelzést 48 órán belül, mindenféleképpen telefonálj!
 
Az elállás joghatásai

Ha elállsz ettől a szerződéstől, a tőled beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntésedről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól a döntésed alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során banki átutalásos fizetési módot használunk, ezért amikor visszaküldöd a terméket, minden esetben mellékelj egy rövid levelet, melyben megtaláljuk bankszámlaszámod, és a számlához tartozó nevet, hogy visszautalásunk gond nélkül megtörténhessen.

A terméket csomagként, vagy minimum ajánlott levélként juttasd vissza címünkre. Amennyiben sima levélként küldöd vissza a terméket, nem lesz nyomon követhető, így ha a Posta elveszíti, nem fogjuk tudni visszautalni a vásárlás összegét, csak ha előkerül a küldemény. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. Amennyiben törékeny terméket küldesz vissza, nagyon figyelj a megfelelő csomagolásról, belső védelemről, esetleg biztosításról is. Ha a terméket csomagolási hibából adódóan összetörve kapjuk vissza és a szállító cégnél sem lett megfelelően biztosítva, törékeny extra szolgáltatással ellátva, akkor nem áll módunkban visszautalni a vásárlás összegét. 

Fontos információ: Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli!

Címünk: Auto-Trade ' 91 Kft. 3100 Salgótarján, Szérűskert út 120. Szviták Olivér részére



VIII. Adatkezelés

Általános tudnivalók

Az originalstore.hu webruház (üzemeltetője: Auto - Trade ' 91 Kft.) -továbbiakban Üzemeltető - tiszteletben tartja az oldalt felkereső személyek - továbbiakban Felhasználó - személyes adatokhoz fűződő jogait. Jelen nyilatkozat információt nyújt, hogy az Üzemeltető milyen adatokat tart nyilván, miként használja fel, továbbá az adattovábbításról és a Felhasználó által kért adatmódosítás és adattörlés lehetőségéről ad tájékoztatást. Az adatfelvétel, felhasználás és továbbítás a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik. Az originalstore.hu webáruház látogatásának és használatának feltétele, hogy a látogató előzetesen elolvassa és elfogadja jelen Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát.

Adatok felvétele, felhasználása és továbbítása

Az originalstore.hu oldalról történő megrendeléshez regisztráció szükséges. A regisztrációkor megadott adatok a számla kiállításához és a megrendelt termék kiszállításához szükségesek. A személyes adatok megadása minden esetben önkéntes, az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, amelyet adatai megadásakor ad meg. Az adatok kezelője  az originalstore.hu webáruház

Regisztrációkor megadandó személyes adatok:

- Név
- Számlázási és szállítási cím
- Telefonszám
- E-mail cím
- Cég esetében:   - cégnév és adószám

Félbehagyott regisztráció vagy az adatok megadása esetén az oldal elhagyásával személyes adatot nem tárol el rendszerünk. A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál.

Sütik (cookies)

Az originalstore.hu weboldal, mint a legtöbb honlap a világhálón sütiket használ a látogatói élmény fokozására.

Ezeket a süti névre keresztelt kis szöveges fájlokat a számítógéped tárolja el a böngésző átmeneti fájl tárolójába. Ezek a fájlok nem tárolnak sem hirdetőinkről, sem látogatóinkról semmilyen információt, csupán a bejelentkezést teszik lehetővé.

A legtöbb böngésző automatikusan fogadja a sütiket. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatát. Amennyiben nem szeretnél sütiket használni böngésződben, letilthatod azt, de ha ezt teszed, sok olyan funkciót veszíthetsz el, amelyek a weboldal megfelelő használatához szükségesek. Enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.

A rendszer tehát adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

Hogyan használja a Google a sütiket?

Az oldal használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes és név nélküli adatokat bizalmasan kezeljük, biztonságosan tároljuk, a Felhasználó hozzájárulását meghaladó módon  nem használjuk fel és nem továbbítjuk harmadik fél részére. Kivételt képez ez alól a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok Postának/futárszolgálatnak történő továbbítása. Ezen adatok a következők: Név, szállítási cím, telefonszám. A megrendelés teljesítését a  Magyar Posta, GLS, illetve DPD futárszolgálat végzi.

Adattárolás, adatmódosítás és törlése

Az Adatvédelmi törvény értelmében  Felhasználónak jogában áll rögzített adatairól tájékoztatást kapni. Jogában áll adatainak törlését, helyesbítését kérni, ezt bármikor írásban megteheti. A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül. Felhasználó által megadott adatok valótlansága, hiányossága vagy pontatlansága illetve a jelen Nyilatkozatban foglalt feltételek  vagy a vonatkozó jogszabályok megsértése esetén nem áll módunkban felelősséget vállalni! A rendszert érő bármilyen támadásból, jogosulatlan behatolásból származó adatbázis sérülésért, adatlopásért vagy egyéb kárért felelősséget nem áll módunkban vállalni.

Tájékoztatás

Az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt rendelkezésekre a magyar jog előírásai az irányadóak. Amennyiben vita esetén a felek békésen, peren kívül  megegyezni nem tudnak, a jogviták eldöntése a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező magyar bíróságok előtt történik. Az Üzemeltető jelen Nyilatkozatban foglalt rendelkezéseket - a vonatkozó jogszabályok keretein belül - bármikor módosíthatja, mely módosításokat a Felhasználó az oldal megnyitásával tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek ismeri el.



IX. Online vitarendezési platform

Vitarendezés a fogyasztó és vállalkozás közötti határon átnyúló, online ügyekben. Az online vitarendezési platform legkésőbb 2016. január 9-től bármelyik európai uniós tagországból igénybe vehető a határon átnyúló online viták rendezésére!

További részletekért kattintson az
Nyelvek
Magyar  English  German  
   
Kedves Vásárlónk!
Webáruházunkban fizethetsz Forint vagy Euro alapon is. Áraink az ÁFA összegét tartalmazzák (bruttó árak).
Gyártó
Közösségi oldalaink